Publicat el Deixa un comentari

8 consells per menjar saludable fora de casa

menjar,restaurant,saludable

És el teu tercer dia tractant de menjar més saludable. Ahir vas aconseguir incloure una porció de verdures Imperfectus en el teu sopar. En veritat vols aprimar aquests quilos extres..Però, et conviden a menjar fora…Dins de tu pregues que miraculosament el restaurant tingui un menú especial de “dieta” amb platerets lleugers.

Però, és un restaurant mexicà i saps que la batalla està perduda.

Sents que estaria totalment fora de lloc si demanes una ampolla d’aigua i una amanida (quina vergonya). Així que renúncies al teu propòsit de menjar més sa (una altra vegada).

❌Missió no complerta.

T’ha passat una cosa semblant?

👉Avui més que mai menjar fora de casa s’ha convertit en un moment per a desconnectar, per a aprofitar el temps amb els amics o la família i sobretot per a menjar bo.

En aquest article et deixem 8 consells pràctics per a aconseguir transformar el teu menjar fora de casa en un menjar saludable i equilibrat (sense deixar de gaudir) i conservar els teus bons hàbits alimentaris.

1- CERCA PRÈVIA

Cerca restaurants saludables on poder anar a menjar o sopar a prop. D’aquesta manera podeu tenir un llistat amb establiments que segur que tenen opcions sanes.

busqueda,restaurantes,saludables

2- REVISA EL MENÚ

Actualment molts restaurants tenen el menú en la seva pàgina web i convé donar-li una revisada abans.
Així estaràs molt més conscient de les teves opcions i podràs triar per endavant què vols menjar, sense sentir la pressió dels teus companys de taula observant el que demanes.

menú,saludable,verduras

3- ABANS DE SORTIR A MENJAR MENJA UNA PEÇA DE FRUITA

Un préssec, una pruna, o un paraguaià abans de sortir a menjar, serà una veritable salvació. Qualsevol fruita és una excel·lent opció sana, per a no arribar amb massa fam.
El sucre natural present en les fruites, ajudarà al fet que la corba de glucosa romangui en nivells normals, donant-te temps per a pensar millor i no triar desesperadament els teus aliments.

fruta,fruita,imperfectus,sano

4- PRIMER PLAT: VERDURA

Demana sempre un primer de verdura: amanida, gaspatxo, cremes, verdures a la brasa, escalivades… en el format que més us agradin, però que mai faltin!

saludable,restaurante,verdura,comer,fuera

5- SEGON PLAT: PROTEIC

Complementen el primer plat amb un segon saludable i variant entre les opcions següents:

Llegums: llenties, cigrons, pèsols, faves, jueves.
Cereals: l’ideal seria poder trobar opcions amb cereals integrals (quinoa, mill, arròs integral, fajol…) però no tots els restaurants tenen.
Heu d’evitar preparacions amb moltes salses, fregits i arrebossats.

proteína,legumbres,verdura,saudable,restaurante,aliments,alberginia,llegums

6- EL PA

Evita demanar pa d’acompanyament. El pa sovint fa perdre la gana i pot fer que després no us acabeu altres aliments més interessants.

7- BEGUDA

Aigua per a beure. Evita els refrescos, sucs i begudes amb alcohol.

8- ELS POSTRES

FRUITA! Això no treu que algun dia puntual pugueu fer una excepció i menjar algun tipus de dolç, però que no sigui l’habitual. Millor opteu per fruita o, si no teniu més gana, també podeu demanar una infusió.

fruta,fruita,saludable,imperfectus,postres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *